1402-09-05 10:21
601
0
87612
رئیس بیمارستان پنج آذر گرگان:

ولایتمداری مردم گرگان در واقعه 5 آذر متجلی شد

رئیس بیمارستان پنج آذر گرگان با اشاره به ضرورت تبیین قیام مردمی پنج آذر گفت: ولایتمداری مردم گرگان در این واقعه متجلی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، مهری مهدوی صبح امروز با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت هفته بسیج و روز ملی گرگان اظهار کرد: مردم گرگان در این واقعه تاریخی ۱۴ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و ما افتخار داریم در این مرکز درمانی به یاد شهدا به مردم خدمت می‌کنیم.

وی افزود: پنج آذر گرگان یادآور انقلابی بودن، مومن بودن و سند ولایتمداری مردم این منطقه است که در سال ۱۳۵۷ متجلی شد و مسیر را برای یک انقلاب بزرگ آماده کرد.

رئیس بیمارستان پنج آذر گرگان گفت: شهر گرگان در پرونده انقلاب اسلامی نام‌آور است و سعی می‌کنیم از این مهم صیانت کنیم.

مهدوی بیان کرد: نقش جدی مردم در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی بر هیج کسی پوشیده نیست اما در سنوات گذشته این روز آنقدر که شایسته است به خوبی به مردم معرفی نشده است که باید بیشتر در شناساندن این روز به جامعه تلاش کرد.

وی با اشاره به اینکه نسل جوان باید از سبقه تاریخی و مذهبی شهر گرگان بیشتر بداند، گفت: کم‌کاری در این حوزه به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

مهری با اشاره به اینکه در تبیین قیام مردمی پنج آذر باید حساسیت بیشتری به خرج داده شود، گفت: ولایتمداری مردم گرگان در این واقعه متجلی شد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.